Footbalance-tukipohjalliset

Footbalance Medical -pohjalliset tarjoavat helpon tavan puuttua koko kehoon vaikuttaviin jalan virheasentoihin. Pohjallisilla ohjataan jalkaterät neutraaliin asentoon, jolloin koko kehon linjaus paranee. Medical-pohjalliset muotoillaan lyhyen jalka-analyysin jälkeen yksilöllisesti sinun jaloillesi. Pohjallisilla saat apua mm. penikkavaivoihin, akillesjänteen ja polvien ongelmaan. Pohjalliset antavat luonnollista tukea jaloillesi ja kehon linjauksille, mikä parantaa jalkojesi terveyttä.Footbalance Medical -pohjallinen tarjoaa terveyttä, hyvinvointia ja yksilöllistä mukavuutta jaloillesi – suorituskykysi paranee, liikuitpa missä ja milloin tahansa.

FOOTBALANCE MEDICAL -TUKIPOHJALLISET

Footbalance Medical -konsepti mahdollistaa jalka-analyysin ja yksilöllisten pohjallisten muotoilun alle 10 minuutissa. Pohjallisilla voidaan paitsi korjata virheasentoja myös ennaltaehkäistä niitä. Pohjalliset sopivat jokapäiväiseen käyttöön ja niitä on eri jäykkyyksillä ja iskunvaimennuksilla. Vaikka et kärsisikään jalkaongelmista, niin pohjallisten avulla saadaan jalkineet istumaan paremmin jalkaan, jolloin jalkasi jaksavat paremmin läpi uuvuttavan työpäivän.

medical-pohjalliset

FOOTBALANCE MEDICAL -POHJALLINEN SOPII

• kaikkiin urheilujalkineisiin
• rullaluistimiin
• monoihin
• arkikenkiin
• juhlakenkiin

FOOTBALANCE MEDICAL POHJALLINEN ESTÄÄ

• jalan keskiosan kipuja
• akillesjänteen vaivoja
• penikkatautia
• polven sisäpuolen kipuja
• lonkan limapussitulehduksia

Kaikilla Footbalance-tukipohjallisilla on 30 päivän palautusoikeus.